Oferta pracy

Specjalista ds. marketingu:

Do głównych zadań należeć będą:

  • Wdrażanie, opracowanie i prowadzenie kampanii promocyjno-marketingowych;
  • Opracowywanie materiałów reklamowych merytorycznie i graficznie (np. ulotki, broszury, dokumentacja);
  • Aktualizacja strony internetowej;
  • Zamówienia poligraficzne;
  • Współpraca z partnerami mediowymi – prasa, radio, telewizja;
  • Organizacja promocyjnych akcji zewnętrznych;
  • Prowadzenie profili społecznościowych Facebook oraz Instagram;
  • Współpraca z Przychodniami Medical;
  • Koordynacja współpracy z partnerami abonamentowymi;
  • Koordynacja profilaktycznych programów zdrowotnych;
  • Przygotowywanie ofert wniosków w celu realizowania projektów ze środków zewnętrznych.

 

Oczekujemy:

  • Umiejętności pracy pod presją czasu – dobra organizacja pracy własnej,
  • Odpowiedzialności i zaangażowania, komunikatywność, własna inicjatywa;
  • Biegłej obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office oraz CMS WordPress, obsługa programu graficznego);
  • Umiejętności redagowania tekstów;
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

 

Osoby spełniające powyższe warunki oraz zainteresowane pracą w naszej firmie prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres sekretariat@zozmedical.pl. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Informujemy iż, po zakończeniu procesu rekrutacji przesłane przez Państwa CV zostaną  zniszczone.